onsdag 6. juni 2012

Dansegruppa Spotlight's elevshow 2. juni '12

Jenta mi si dansegruppe avslutter sin dans (jenter 13 år)

Jeg blir like imponert hver eneste gang over danserne/instruktørene i dansegruppa Spotlight i Florø. De er utrolig kreative og dyktige og de kurser i tillegg flere hundre barn i dans i ulike alder og grupper. En fantastisk innsats. De gjør det med stor iver, glede og humor! :) 

Forrige lørdag var det den store dagen for elevene sitt sommershow. De møtte opp kl 10.00 og danset gjennom hele dagen med gjennomgang, generalprøve og så målet for dagen - to fullsatte danseshow kl 16:30 og kl 19.00. Jeg bakte kake til kakeutsalget og storkoste meg gjennom siste forestilling! ♥
Malin og jenta mi Kalyani, spente og klare før danseshow #2 denne dagen! :) ♥

Jeg satt klar med både kamera og videokamera for å forevige de flinke danserne. Jeg satt sammen med min mor og søster. Sistnevnte hadde ansvar for videokameraet mens jeg knipset. Det er vanskelig å ta gode bilder når det er mange ulike typer scenelys, dansere i bevegelse og  befinner seg i en mørk sal med folk rundt seg. Ikke så lett å prøve å ta gode bilder når det plutselig dukker opp et hode eller deler av et hår inne i "bildet" mitt heller, sukk :D

Vel - selvfølgelig ble det noen bilder i løpet av showet, så her kommer vel nok et bilderas fra min kant... Jeg tok kun bilder av innslagene med enten instruktørene eller hvor jeg har egne eller "kjentfolks" barn med altså, thi-hi! ;)
Instruktørene startet showet med en indisk-inspirert dans
Instruktørene Rikke, Sondre....
...Karine Olina og Terese
Gutta boys (ca 9 år)
♥ Jenter 11 år - min niese Mathilde sitter på skuldrene midt i bildet :)
Malin, Kalyani og Mathilde - bildet ble tatt i pausen under showet
Jenter 13 år
Jenter ca 9 år
Instruktørene
Birk - instruktør for jenter 13 år

Et par bilder av avslutningsdansen hvor alle danserne kom på scena gruppevis og takket for seg, vel fornøyde etter en fantastisk dag med dans, glede og moro... og litt slit, thi-hi! :)
Birk og gruppa si
Mathilde og gruppa hennes

Herlig ungdom! Jeg blir verre for hvert år tror jeg. Blir så rørt over hvor flinke de er og lar meg imponere støtt og stadig. Sitter og smugtørker tårer både når det gjelder egne barn og andre sine. Nå kan jeg ikke skylde på graviditet og hormoner lenger heller :P Jeg er jo blitt helt tullete!

Flere foto kan du se i lokalavisa Firdaposten! :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...