fredag 28. mars 2014

Brandsøyåsen igjen! :)

Utsikt fra toppen av Brandsøyåsen mot Solheimsfjorden
- Høydalsnipa ruver midt i bildet :)

Jeg prøvde meg på nok en tur på Brandsøyåsen denne uken.
To turer dit i år, samme uke. Denne turen gikk jeg på onsdag.
Jeg var ikke like sprek etter tur #2 som etter #1,
men motivasjonen og tur i frisk luft gav mersmak.
Ferden gikk fra parkeringsplassen i Brandsøya,
over Norefjell til toppen.

En liten snutt som viser den fantastiske utsikten mot
Nordalsfjorden - Brandsøy - Solheimsfjorden
filmet på oppstigningen over Strandafjellet / Norefjellet.


Traff kjentfolk igjen, kjekt det.
 Returen gikk i skogen,
det vil si for kjentfolk at jeg tok turløypa som går rett frem mot Brandsøy
når man går på plattningen i bildet over her.
Det var ganske tørt å gå der.
Det var dessuten betraktelig mye mindre snø over Norefjell,
så det smeltet bra i sola fra mandag til onsdag ;)
Alle bilder er tatt med mobiltelefon.
Utsikt fra Norefjell (Brandsøyåsen) mot toppene Terdalskeipen og Klauekeipen,
fantastisk flotte turmål :)

~ Bilder fra toppen av Brandsøyåsen (293 m.o.h) ~




Det var så sterk sol at det var vanskelig å få klare bilder med mobilen, hihi ^_^


Herlig vår i Florø.
God helg! :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...