mandag 14. april 2014

Turboktrimmen 2014 i Flora kommune

Bilde fra turen til Harefjellet på Reksta i juli 2012 med mine tre yngste barn 

Flora kommune og Flora turlag samarbeider om Turboktrimmen 
for å stimulere til turgåing og gode opplevelser i nærområdet. 
Jeg syns det er et veldig flott prosjekt og en ekstra motivator til å bli kjent med "nye" turmål. 
Det motiverer meg også at det er turbok å finne på turmålet... :)

Turboktrimmen gjev deg 14 turforslag med ulik vanskegrad,
4 av turane er lettare turar som er beskrive som familie-/barneturar.
Det ligg ei turbok på alle turmåla der ein må skrive seg inn med navn og dato.
For nokre av familieturane er der ikkje lagt ut turbok, her berre noterer ein namn og dato på skjemaet.
For å vere med i trekninga av premiar må ein i tillegg levere inn registreringsskjemaet.
Dette får ein òg ved å henvende seg til Informasjon og servise, Flora samfunnshus (Tidlegare Tenestetorget). 
Born under 12 år er med i trekninga av premiar ved å ha teke 5 postar. 
Vaksne er med i trekningen av gåvepremiar ved å ha teke 8 postar. 
Det vil òg bli eigen premiering av dei som har teke alle turpostane. 
Registreringsperioden er frå april til og med oktober 2014.



Turboktrimmen 2014 har følgende turer: 

* Gjegnabu 1670 m o h
* Familie/born Grytadalsbu - Tur 18. april
* Familie/born Midtbøstølen: 325 m o h.
* Familie/born Gapahuken, Klavelandet
* Familie/born Brandsøyåsen
* Familie/born Stølsvatnet 336 m o h – Grøndalen
* Snøfjellet 782 m o h
* Endestadnipa 763 m o h
*Solheimsnipa 761 m o h /Ramsdalsnipa 766 m o h
* Reksta (trefjellstur på øya)
* Fanøy – Ragnhildhågen
* Klauvekeipen 769 m o h
 * Strandanipa 668 m o h - Tur 1. mai
* Håsteinen 965 m o h
* Børa 1 035 m o h


For min del er det mange nye turmål som jeg ikke har gått ennå. 
Noen av de har jeg faktisk meldt inn ønske om selv ^_^

Til tross for en seig prolaps, så satser jeg på mange flotte turopplevelser utover året
både sammen med turlaget, alene og/eller med familie/venner.
Skal prøve å få iallfall de 2-3 yngste med på noen av turene som er satt opp.

Nye turmål for meg blir Snøfjellet, Endestadnipa, Strandanipa og Fanøy.
Gjegnabu har jeg heller ikke vært på. Jeg hadde ønske om Midtbønipa også... 

Ramsdalsnipa, Håsteinen, Reksta og Børa går jeg mer enn gjerne igjen.

Når det gjelder familieturene, så skal jeg prøve å få med alle turene sammen med mine barn.
Vi har ikke vært på Stølsvatnet av de familieturene som er satt opp, så det blir kjekt å gå også der. 

En av mine mest minnesrike fjellturer - Slettevarden august 2012
Du finn også turbeskrivingar og innteikna ruter til enkelte av turane på www.ut.no .
Der finn du òg gode turkart som du kan ta utskrift av. 
 
Turområda finn ein på følgande kartblad i 1: 50 000 kartserien:
Florø 1118 II, Eikefjord 1118 III, Naustdal 1218 III, Fimland 1218 11,
Ålfoten 1218 IV, Nordfjordeid 1218 I
 
Ferdeselsrett og ferdselsvett fylgjer hand i hand -
meir om allemannsretten og friluftslova fin du på http://www.dirnat.no/
 
Ynskjer du å gå saman med andre, kan du bli med på turlaget sine fellesturar. På http://www.turistforeningen.no/flora finn du nærare omtale av desse og hyttene til turlaget.


Bli med på tur i år du også! ;)

3 kommentarer:

Made by KKann sa...

..gleder meg til "å bli med" - via bloggen - på turene dine!!

..ha en finfin mandag - og GOD PÅSKE!!

KlemAK

Siddis back home sa...

Så herlige turer, skulle ønske familien min var litt mer sporty, men det kommer alltid ann på været! Ha en herlig påske hos deg!

Siddis back home sa...

Så herlige turer, skulle ønske familien min var litt mer sporty, men det kommer alltid ann på været! Ha en herlig påske hos deg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...