mandag 22. januar 2018

Microeventyr: Bålkos i gapahuken 🔥

Bålkos... og rette ullsokkene for anledningen.
DNT feirer 150 år
💓 Ekte tursokker eller T-sokker om du vil ^_^

Vesla ville fyre opp bål og jeg ville ut. Eldstejenta mi ville også bli med. Vi 💓 bål ^_^
Så kjapt gjort - og så moro noen timer en søndag ettermiddag.
Og det var ikke en hvilken som helst søndag.
Det var "Kom deg ut-dagen" samt at Den norske turistforening feiret sin 150-års dag.
Vi fikk en kortreist og herlig tur ute i snøen 🔥


Skikkelig kakao med krem en kald vinterdag. Knitring og varme fra bålet....
Så enkelt, så godt! Kakao på termos, bål og grilling av pølser. Og litt godt tilbehør ;)

Det tar oss ikke mer enn knappe 5 minutter i bil til dette stedet.
Og noen få minutter til fots med sekken full av godis og vedkubber.
Kjekt med slike perler i nærheten. 


Nydelig vintervær hele helgen. Vi har storkost oss.
Jr og vesla var i akebakken søndag formiddag.
Samboer og Jr var på turnering i Måløy lørdag og ville slappe av hjemme denne ettermiddagen.
Vi jentene koste oss på "jentetur" og kom hjem til ferdig middag ;)


🔥🔥🔥
Utekos med jentene mine 💓💓

Håper helgen din var fin.
Nyt uken! :)

3 kommentarer:

Bundingen sa...

Takk for hyggelig hilsen hos meg! Forma har bedret seg betraktelig, og i dag har jeg til og med vært på trening. Jeg har gått noen korte skiturer, og sparken er stadig ute på tur. Ordentlig vinter her nå.
Ser så koselig ut på bålturen deres! Slike gapahuker er gull verdt i nærmiljøet. Minner meg om at skolen har en kjempefin gapahuk knappe to kilometer herfra til fri benyttelse. Det er bare å komme seg ut!
Lenge siden jeg har blogga. Har en genser som skal monteres. Kanskje i morgen?

Ønsker deg ei fin uke!

Klem

Hanne sa...

Flotte bilder fra en herlig søndag! Korte turer er også tur :-)
Pludrehanneklem

Fjällripan sa...

Härliga bilder! och vilket fint vindskydd, perfekt att sova i :D Häromkring har vindskydden inga golv, men i södra Sverige har de det...lite konstigt tycker jag... Ha det gott! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...