torsdag 25. januar 2018

Instagram: @elishideout - mine 9 mest likte turbilder i 2017

Instagram: @elishideout - mine 9 mest likte turbilder i 2017 


Jeg er aktiv på Instagram med to ulike brukere.
Den ene kontoen har fokus på fjell og friluftsliv - der heter jeg @elishideout
Den andre dreier seg om strikking og der heter jeg enkelt og greit @eli_strikk

På nettstedet 2017bestnine.com har det vært populært å få sine 9 mest likte bilder.
Øverst ser du mine topp 9 turbilder for 2017. Litt artig da :)

1. Kannesteinen på Vågsberget på Oppedal, Måløy
2. Vesla på veg til Tjofjellet
3. Storåsen
4. Hengekøyetur i Storåsen
5. Brandsøyåsen
6. Klauekeipen 769 moh
7. Slettevarden 697 moh
8. Strandanipa 668 moh
9. Med Jr via Norefjell til Brandsøyåsen


Bildene er nummerert fra 1- 9 fra øverst til venstre med lenker til blogginnlegg fra de aktuelle turene.
Da er det bare å gå ut og skape mange fine turopplevelser og turbilder i 2018 ;)

Er du på instagram - legg gjerne igjen brukernavnet ditt i kommentarfeltet! ^_^
Kjekt å ha kontakt med likesinnede 😊

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...