mandag 15. januar 2018

Flora Turlag: Avslutning Turtrimmen 2017

Glimt fra utsikten på Dyrelifjellet - fra en finfin tur dit alene! :)

På tide med et årsregnskap på Turtrimmen for året 2017;
15 flotte turmål i regi av Flora Turlag og Flora kommune.

Målet var alle 15 turene, men det gikk rett og slett ikke.
Det var ikke et idêelt turvær, barna var opptatt med venner og fritidsaktiviteter...
Ikke alltid at det passer for alle å stikke i skauen eller i fjellet til samme tid.
Fine turer med små og store ble det uansett - både fra Turtrimmen og turmål utenom den.

Det er premiering i Turtrimmen til de som oppfyller kravene.
De voksne må gå minst 8 og barna må gå minst 5 av turene for å få premie.
Fra 2017-lista gikk jeg 11 turer og de to yngste barna 6 turer. Alle tre nådde minimumskravet :)





Turene merket med rødt var nye turer for min del, så det er alltid veldig kjekt med nye turer i sikte.
Turene med lenker til rette turinnlegget er de turmålene fra lista som jeg rakk å gå til :))
Det er altså to ukjente turmål som gjenstår å utforske til en annen gang :P

😃

Her kommer noen bilder fra noen av fjorårets turer i Turtrimmen:

Barna leker ved DNT-hytta på Kinn
Jeg og de to yngste på Søre Stauren på Kinn
Vennetur til Ytre Knapstadstøylen
Vennetur til gapahuken på Klavelandet
Jentetur til Midtbøstøylen
Vennetur til Osestøylen
Kjære Linn Therese og jeg på Dyrelifjellet.
Mange finfine fjellturer med henne. Måtte det bli mange supre også i 2018!
Dyrelifjellet
Skålefjellet
Ramsdalsnipa 
Fra turen til Svanevatnet og Gjelefjellet
Tur til Knollane 

Fine turer er ikke bare høyt til fjells og toppturer.
Det er vel så kjekt i skauen mellom skog og berg, fyre opp bål og bare ligge i hengekøya.
Å nyte det å være utendørs i frisk luft, både alene og sammen med andre.

For 2018 håper jeg på enda flere turer både høyt og lavt
- som før, både alene, sammen med barna og med venner 💙

Siden både barna og jeg oppnådde kravene for premiering,
så ble det 3 stk krus hjem til oss med bilde fra Ramsdalsnipa.

Bilde fra Flora Turlag

Ha ei toppers uke! :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...