fredag 12. desember 2008

Nissefest i barnehagen

Jeg avspaserte en time fra jobb i dag, hentet snuppa mi etter skoletid og sammen dro vi i barnehagen til minsten. Der var det nissefest utendørs for barna m/familie. Det var nydelig vær, men skikkelig kaldt. Personalet var utkledd i nisseutstyr av ymse slag og satte en flott ramme rundt arrangementet. Varm gløgg, kaffe og pepperkaker gjorde susen for store som små, he-he!

Her er noen bilder fra barnehagen - det er egentlig fotoforbud der, så det er ikke så mange jeg vil vise frem her.. men snuppa og minsten og jammen et bilde av meg med minsten kan legges ut.

Kalyani og Kevin på rompebrett i barnehagen!
Kalyani varmer seg på gløgg og gode pepperkaker!
Mams må sørge for at minsten får tørket rennende nese og satt på votter som han ikke klarer å ta av seg, hi-hi! :oDet var mange snille barn i den maritime barnehagen, så jammen kom naust-nissen på besøk med gaver i hummerteina si!! :o *knis* Som du ser, så er sikkerheten ivaretatt - redningsvest er viktig!

Naustnissen kom på besøk... ;)Ha ei riktig herlig helg alle sammen!! ;)

3 kommentarer:

Kate-Marita Pettersen sa...

Hærlige bilder du har tatt Eli Kristin;) Likte spesielt godt vinkelen du hadde tatt det øverste fra, tøfft!!
Ja, headingen min er fra i sommer, jeg fikk bare så lyst å se litt sol og varme og siden det bildet minner meg om en flott tur jeg og Mathilde hadde, så la jeg det like godt ut. Det var bare oss to med kamera og selvutløser og som du ser hadde vi det skikkelig morsomt:)
Æ ønska dæ og dine en flott lørdag:)

Nina sa...

Ser ut som om både store og små koste seg ja :)
Ønsker deg en god lørdag *klem*

Eli sa...

Så koselig med førjulsfester både her og der. Ser ut som dere koser dere veldig i førjulstida. Du, det bilde med deg og minstemann var så bra!

Helgekos til deg, Eli!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...