mandag 22. desember 2008

Juleforberedelser så smått i gang igjen..

Endelig går det bedre her i huset. Alle holder på maten og sambo er på nattskift igjen. Det ser ut til at jeg greidde å gå klar den fæle syken også *bank i bordet*!! Jeg orket ikke gjøre så mye likevel i dag, men sambo & jeg fikk iallfall kjøpt inn juletre, handlet julegaver til ungene på vegne av noen samt julegaven til minstemann, he-he :) I morgen gjenstår resten, så da er det bare å hive inn en dispril for den hodepinen som ikke gir seg og svi av kortet mitt skal jeg rekke alt, puh!! :o

Jenta mi har drevet juleverksted på kjøkkenet ikveld. Her er noen av lysene hun har dekorert. Ellers ligger det juletrepynt til tørk og flere prosjektet har hun på gang. Hun er frisk igjen, he-he!

Kalyani dekorerer lys som julegaver...Vi fikk akkurat inn juletreet før sambo måtte på jobb, så det står der alene i all sin prakt og lukter jul. Det må kappes av litt nede i foten for å passe helt i juletrefoten, så vi tar pyntingen i morgen.
..edelgranen er iallfall komt i hus..

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...