torsdag 11. desember 2008

Julekosfest med eldstemann

Travel dag... Reiste til Bergen pga jobb kl 7 og kom hjem kl 17.30... så var det bare til å pakke stellevesken, kamerabag, stor korg med ca 30 stk hjemmelaget skillingsboller fra kvelden før og minsten i armene - vi er klar for julekosfest med eldstemann og klassen hans. Sambo har allerede satt av snuppa mi, for hun har generalprøve i samme tidsperiode for juleshowet til kulturskolen i morgen. Sambo gidder ikke bli med på slike ting og jeg har (dessverre) gitt opp å mase om det.. Jeg og minsten skal klare oss vel... Puh! :o

Minsten løøøøper rundt i 2 timer blant små og store og storkoser seg. Jeg prøver å ha øyner både foran og bak for å ha kontroll på ham. Innimellom blir det kaffe, prat med de rundt bordet, loddsalg, flott underholdning av ungdommene og en koselig stund (!) sammen i flotte, julepyntede lokaler. Gjett om det var mange gode bakverk og kaker tilgjengelig, hi-hi! Fikk såvidt filmet min sønn som hadde danseshow med to kompiser, stilige karer det ;) Dansen var med humoristisk vri.. gutta begynner å bli store gutter, hæ-hæ... "Britney boys" var fjasenummeret... jada, mamma har det på film, knis! 0(^_~)0

♥ Mine to gutta boys etter julefesten i kveld ♥

Kevin og Patrick
Kevin og Patrick

3 kommentarer:

Rita sa...

Herlige bilder av to herlige gutter! Kjekt at dere koste dere i går. Travle tider, men koselig også. Litt mer travelt for deg, men "Morten" minstemann.

Vi snakkes :o)

Kate-Marita Pettersen sa...

Kjære du:)
For noen herige gutta!!
Stikk innom til meg, der kan du ta med deg noe tilbake.
Ha ei fin helg,
goklæm fra Kate:)

Kate-Marita Pettersen sa...

Mente å si herlige:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...