tirsdag 22. september 2009

Bryllupskort i all hast

En kollega av min samboer giftet seg i all hemmelighet 19. september. Det var kun samboer'n som visste om det, men han ordnet gave fra resten av gjengen - og ba om et kort rett før overlevering. Han ville ikke spørre meg om kortlaging før i uken, for han visste jeg hadde det grådig travelt. Jeg hadde tid på lørdag og noe kjøpekort kommer ikke på tale om jeg kan gjøre det - så jeg kastet meg rundt og laget til dette. Vi var litt usikker på datoen, så den lot jeg være å ta med, hi-hi.

Fremsiden - bruk at stempler og thickers i stedet for bilde.
Uvanlig for meg, likevel kjekt og greitt å få til :D


Details - details - details

Innsiden - kloke ord om kjærlighet og en litt sladdet personlig hilsen ;)

Happy ending - og mange gode ønsker til brudeparet! :D

3 kommentarer:

Nina sa...

Ikke noe bilde?? Hi, hi :) Råå lekkert ble det ♥♥♥

Rita sa...

Der var det ja, måtte på hjemmepc for å se bildene... Du fikser jo godt å lage kort uten bilde du, flott blomsteranretning!!
Får visst besøk i mogren også vi, så kjekt med disse tuppehønene på besøk.
CU

Made by KKann sa...

Heisann - så masse flotte kort og innlegg..og jeg har ikke kommentert et eneste et?? - hmmm..har ikke hatt noe særlig tid i det siste!!

Men som sagt - masse flotte kort!

KlemKKann

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...