mandag 7. desember 2009

2. søndag i advent

Da var den helgen over også. De går fort nå og julen nærmer seg med stormskritt. Har stort sett bare slappet av i helgen og justert ned mine egne forventninger om alt jeg skulle ha ordnet frem til jul. Jeg orker ikke - det er hektisk på jobb også og nå står snart julemiddager, nissefester, julefester og den ene avslutningen etter den andre for tur. Det er veldig koselig, men det betyr også at det blir travle tider likevel med en del dugnad inkludert. Godt jeg ikke skal reise noe særlig mer i jobben før jul, he-he! I stedet for å stresse har jeg bestemt meg for å slappe mer av og nyte adventstiden - jul blir det uansett!!! :D



Så tenner vi to lys i kveld,
to lys for håp og glede.
De står og skinner for seg selv
og oss som er tilstede.
Så tenner vi to lys i kveld,
to lys for håp og glede.

Les mer om advent her.
Jeg ser at jeg ikke har fått pyntet oppi fatet ennå, fnis..


Fantastisk følelse - en herlig søndag helt uten planer..
Katten vår Mons har skjønt det! :D

Jeg tente en masse med telys og kubbelys og koste meg med tillaging av årets julekort. De er herved sendt ut til familie og venner fra fjern og nær. Det ble nesten 40 kort til inn- og utland som ble levert inn på posten for utsending idag. Må innrømme at jeg ikke har vært så tidlig på flere år.. I år tok jeg det enkelt nemlig. Jeg laget en ferdigtrykt tekst på selve kortet og har ikke skrevet noe ekstra på noen. Før var det omvendt - jeg skrev noe eget på hvert et kort, men det tok jeg meg ikke tid til i år. Det ble personlig likevel med bilde & hilsen - ja til og med frimerker med personlig bilde! ;) Motivet på konvoluttene er rett og slett stempel fra North Star.

Julekortene bestilte jeg på Japan Foto og personlige frimerker ble bestilt hos Posten forrige søndag. Alt levert i god tid til helgen! Kjekt :D


2 kommentarer:

Astrid sa...

Åhhh..så koselig bilde av Mons:-))
Snakk om å ta livet med ro;-)) Herlig....
Så flink du har vært som har fått avgårde 40 julekort allerede!! Nydelig bilde av barna:-))
Godt å høre at du har fått slappet av i helgen Eli, og at du senker forventningspresset til deg selv litt. Som du sier; julen kommer uansett i år også;-)

Klem fra Astrid

Anonym sa...

det jeg var ute etter, takk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...