lørdag 24. desember 2011

Høsthals #2

Kalyani poserer med høsthalsen til tante..

Stas med farget hår for første gang, nemlig nyklippet sveis + minicolor...
og den nye hårfargen med lillaskjær matcher denne høsthalsen, thi-hi! :)
Jeg har strikket en høsthals i nydelig lilla i garnet "Eskimo" fra Drops på pinner 8mm. Det er etter en oppskrift av G-Anette's Kreativiteter. Jeg har tidligere strikket denne i samme garn på pinner 7mm, men syns da at halsen ble for liten. Den er i gråtoner og blogget her.
Nyyyydelig mønster det her...
- takk for at du deler oppskrift, G-Anette! ;)

Denne gang la jeg til 20 masker mer siden mønsterrapporten går i 10 m, så nå la jeg opp 120 m og strikket i veg. Jeg hadde igjen ca 5 cm av garnet da jeg var ferdig, puh!! Det gikk akkurat 4 stk nøster.
Den lilla halsen går til min søster og den grå halsen går til hennes datter,
så det blir mor/datter høsthalser det der :) Håper de faller i smak!

Kos dere!
Stor juleklem til alle besøkende :D

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...