fredag 23. desember 2011

Julekluter

Det ble litt mer hektisk enn planlagt her. En del ting som må gjøres og julelysene glemte vi å sjekke.. nye pærer må til, sukk... Blir ei stund til vi kan senke skuldrene i kveld kjenner jeg, men vi kommer i mål.. :)

Her er noen kjøkkenkluter som jeg har heklet innimellom den siste uken i hvit og julerød. Har lagt ved en av hver farge i et par pakker som noe attåt-pakke :P

Det er fort gjort å lage slike med heklekrok 3mm med garnet Gjesdal bomull sport. Det kjøpes billig på Nille ;)

3 kommentarer:

Randis side sa...

Fine gaver!!

God jul til deg og dine :) Her tilbringes jula på hytta i år igjen. Alt klappet og klart, nu venter vi bare på sneen! Kos deg! Klem

Stinemorღ sa...

Flotte julekluter!

Jeg vil ønske deg og din flotte familie en riktig trivelig jul!
- full av glede & latter ♥

KLEM fra meg

Stinemorღ sa...

PS....
Jeg har fått tak i oppskriften til de flotte halsene du har hekla og skal prøve meg nå i romjula! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...