mandag 12. desember 2011

Lussekatter


Vi (les jeg & de tre yngste) laget lussekatter i kveld og de ble nyyyyydelige om vi skal få lov å si det selv, thi-hi! 
Snadder med lunkne lussekatter og melk til. Mmm! :P

Jeg er så "heldig" at jeg hadde 1 pakke med Tine ekte meierismør i kjøleskapet, selv i disse smørmangel-tider. 
Må få flere pakker til vi skal bake i helgen, tvi tvi. 
Traff på mange fortvilte handlende tidligere i kveld som hadde vært innom de fleste matbutikker uten hell. 
Satser på at det kommer påfyll, he-he!
Jr er kjempefornøyd med resultatet, he-he.. Jentene mine likte dem også ;)

Jeg bruker samme Lussekatt-oppskrift som før. Du finner den på nettsidene til tine.no!

Lykke til med baksten du også. Denne oppskriften kan virkelig anbefales. 
Det var utsolgt for safran i dag, så vi brukte gurkemeie. Syns de ble vel så gode faktisk! ;)

2 kommentarer:

Randis side sa...

Så hyggelige familiebilder :) Og de lussekattene så bare så god ut, til tross for at de manglet rette gulfargen ;) Ha en fortsatt trivelig førjulstid. Bli gjerne med på min julegibort! Klem

hjertemynthe sa...

Hei! Og tusen hjertelig takk for rørende kommentar på bloggen min =)
Jeg blir veldig glad når jeg kan lese at jeg kan være til inspirasjon, det er igrunnen det som er hele poenget med bloggen min :)Nå skal jeg kose meg med din blogg, gleder meg!
Ha en fortsatt strålende uke.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...