søndag 12. februar 2012

Morsdagskort

Årets morsdagskort

Jeg var så heldig å få hele tre ulike kort fra mine søte små og gode samboer, frokost på senga og flotte gaver. Herlig start på morsdagen min. Lykke! ღღღღ

Her er kortet som jeg fikk laget til min mor. Jeg fikk startet på det i går og gjort det ferdig i dag. Hektisk helg med mange invitasjoner og aktiviteter for store og små. Kjekt, men litt hektisk :D
Innsiden av kortet - har sladdet personlig hilsen til høyre

Uglen er et myteomspunnet vesen. I vår del av verden symboliserer den gjerne visdom og klokskap. Derfor passer uglen i kortet til mamma. Dessuten liker jeg ugler, så... :P
Litt smådetaljer fra kortet
Happy ending! ♡

Kortet og gaven er overlevert ho mor, så dermed kan det legges ut her. Vi var alle samlet til kaffe & kaker, koselig! :) Her skal resten av morsdagen nytes... kanskje dukker det opp et glass med noe rødt i utpå kvelden også, thi-hi! :)

Fin søndagskveld ønskes deg også! ;)

2 kommentarer:

Randis side sa...

Gratulerer med dagen! Og så flott morsdagskort til din mamma :) Du har virkelig stått på i det siste, med både kortlaging og strikking :)) Ha en fin uke,klem

Marianns papirgleder sa...

Nydelig morsdagskort, med masse flotte detaljer! Håpar roen har senka seg og du kosar deg med noko godt i glaset!

Ha ein fin søndagskveld!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...