onsdag 19. juni 2013

Bagasjelapper i en fei!

6 stk bagasjelapper med "personlig vri" 

Jeg har kjapt laget noen bagasjelapper av det veldig enkle slaget. 
Får heller lage en mer gjennomført versjon til de enkelte senere når jeg har bedre tid :)

Bagasjelapper eller tags har jeg lager før - f.eks.  her og her

På forsiden er det bilder av Star Wars, logo til Tottenham Hotspurs og Manchester United, 
Hello Kitty, Pelargonia og et privat fjellbilde.

Glimt av både forside og bakside med adresseinformasjon

Plastlommene kjøpte jeg før på norske scrappebutikker på nett. 
Nå er det ingen som fører dem lenger ser det ut til, så jeg kjøpte disse plastlommene på ebay.com i april/mai. 
Hadde en pakke med 20 stk i postkassa i løpet av få dager.

Fin onsdag til deg! :)

1 kommentar:

Anne sa...

Så morsomme bagasjelapper du har laget! Mannen min hadde digga Darth Vader'en hehe;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...