tirsdag 11. juni 2013

Inspirasjon i mint! :)

Instagram
- mitt brukernavn er elishideout

Jeg ser plutselig at det dukker opp små ting i fargen mint rundt omkring i mitt hjem :) 
Litt rart, det er ikke den fargen jeg normalt velger meg selv om jeg liker den veldig godt.
Jeg var så heldig å vinne en mintgrønn Green Gate kopp fra Huset ved fjorden i mai.
En mintgrønn kjøkkenklut ble heklet.. Grei match..  ^_^
Strikk på pinnene nå.. et sommerprosjekt i mint og lyseblått....
...kubbelys i mint...
... ei pute i sofakroken... jepp, i mint.. ;)

Var utendørs vel og lenge i går kveld, men kjente at det ble kjølig da sola begynte å forsvinne.
Kos med litt lys innendørs selv om det er juni måned, hihi! :))

Nyt kvelden! 

1 kommentar:

Lisbeth sa...

Mint er en fin farge, men heller ikke min. Allikevel ser jeg at det har sneket seg inn noen mintgrønne detaljer hos meg også...Lurer på hvordan det skjedde?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...