søndag 5. september 2010

Paviljongen ved Litlevatnet


I går ble musikkpaviljongen ved Litlevatnet offisielt "åpnet" med brask og bram. 
Den er en jubileumsgave fra koret Jomentun til Florø by sin 150-års feiring
Jeg er imponert over hvor flott den er blitt og det hele er ren dugnadsinnsats fra korets medlemmer. 
Det er en stor paviljong samt mange flotte og solide trebenker i ulike størrelser og fasonger som passer inn i naturen omkring.

Minsten og jeg tok oss en liten spasertur inn der i dag for å se hvordan sluttproduktet ble. 
Et imponerendes stykke arbeid, det ble kjempeflott! :)


Store og små benker rundt paviljongen og oppover i Litleåsen :)

Fargerike rognebær overalt

2 kommentarer:

❤ Kaia sa...

Så gøy å ha en sånn flott paviliong.
Og veldig flott med alle benkene som var satt opp rundt omkring...
Ble det mange krabber på dere da????
Jeg må alltid gå når de skal kokes, liker ikke den delen av tilberedningen, tenk å bli kokt levende, uæh...
Fikk så lyst på krabbe her en fredag, så jeg kjøpte noen klør (synes de er best)fornøyd dro jeg hjem, helt til min kjære sa følgende: " du er klar over at de river av klørne, og hiver krabben uti igjen???" en kollega av han hadde fått mange krabber uten klør.
Går det ann!!!
Det er jo verre enn å koke de levende.. Så hele opplevelsen ble heller traumatisk.
Neste gang kjøper jeg hel, eller ferdig renset krabbe.
HA ei flott og kreativ ny uke.
Klem fra Kaia

Elisabeth sa...

Den var råflott, Eli.
Må stikke innom og se på den neste sommer. Var ikke innom Florø i år, så neste år MÅ det bli :)

Håper formen din er bra :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...