onsdag 22. september 2010

Gaver mellom naboer! ♥

Vi har noen veldig kjekke naboer som det blir trist å flytte fra. Men det er jo ikke sååå langt unna vi flytter, så kontakten må vi klare å holde lell :P
I forgårs fikk vi et par skjønne, gode ullsokker til babyen. De hadde moren hennes strikket, utrolig koselig. Hun strikket et herlig par til Kevin også og de ble brukt hele tiden fra han ble født. Ingenting varmer små babyføtter som gode ullsokker!  

I helgen lovte jeg jenta mi at jeg skulle lage bokmerke til henne . Siden hun var mye hos naboen tenkte jeg at jeg skulle lage bokmerke til begge gutta også. Den yngste fikk til og med sitt eget lånekort på biblioteket i går, så dermed passer det perfekt med et eget bokmerke. Slik ble gutta sine:
Sånn passe røffe for to tøffe karer tror jeg, he-he! :)

Her er jenta mi sitt bokmerke.. 
med den store helten hennes, Justin Bieber, selvfølgelig ;)
Hun ble strålendes fornøyd :P Jeg tenkte å lage noen flere til henne siden hun er en skikkelig lesehest. Litt kjekt med forskjellige bokmerker å variere med!

Kos dere - ha en herlig onsdagskveld! :)

5 kommentarer:

❤ Kaia sa...

Så flotte de var...alle tre.
Og så må jeg jo bare si at jeg "digger" navnet til din kjære datter, det er så eksotisk og flott, minner meg litt om Hawai..og det må jo være flott...
Håper du får noen gode og solrike dager fremover, og nyt magen. Plutselig er den borte.....
Stor klem fra Kaia

Made by KKann sa...

Super flotte bokmerker - du er så flink til å trylle med bilder!!!

Åsså så super duper flott fotobok - vettu du er enestående!!

KlemKKann

Sara sa...

For noen utrolig skjønne lobber ;-) Og stilige bokmerker! Du er utrolig kreativ altså. Ønsker deg en kjempefin helg! :-) Klem fra Sara

Made by KKann sa...

..titter inn for å si - god fredagskveld!!

KlemKKann

Anonym sa...

Takk for en interessant blogg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...