lørdag 11. september 2010

Konfirmantkort til gutt

I Nittedal er det en flott konfirmant ved navn Martin som skal konfirmere seg i dag. Her er staffelikortet han får fra oss.. Et ganske så utradisjonelt kort til en konfirmant kanskje, men han spiller gitar, liker å skate, se  filmer, spille videospill, m.m. Syns dette papiret dekker mange av interessene hans (les skate or die), hi-hi! :P

Fremsiden av kortet med bilde av Martin

Detaljer fra fremsiden
- charms: gitar og kors

Staffelikortet oppslått

Detaljer fra hilsen inne i kortet

Oppslått staffelikort sett fra siden

Oppslått staffelikort sett bakfra
- det stempelet MÅTTE bare med på et vis!

Baksiden på kortet 


Det var jammen ikke lett å komme i gang. 
Har knapt nok laget kort i sommer av mange ulike årsaker, 
så jeg satt litt og "orienterte" meg blant scrappesakene sammen med en kaffekopp før jeg fikk noe inspirasjon til å begynne. 
Da var det straks artig igjen :) 

Nå har jeg to bursdagskort og et babykort som skal lages før scrappesakene må pakkes sammen før vi flytter!! :o 
Da skal de eeendelig inn på et eget hobbyrom, yeey! ;) Gjett om jeg gleder meg. 
Har allerede funnet møblementet som skal inn der for å gi meg god plass og organisere ting og tang.
 Det er fra IKEA åff kårs. Skal bli stas!

1 kommentar:

SNILLPIKE♥ sa...

Kjempeflott kort, igjen...♥♥


Eget arbeidsrom er bare helt deilig, jeg er veldig glad i mitt, og der er det kun jeg som bestemmer, dermed basta.;-))

Fortsatt fin helg til deg, klem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...