søndag 26. september 2010

♥ Forventninger ♥

Det blir spennende å se...
..om babyen i magen... 
trenger truse med blonder på eller ei
Jeg har brukt uken til å gå gjennom diverse klær på loftet etter ungene. Maaange sekker klær har gått til Fretex og maaange sekker har gått på bosset. En del spesielle antrekk, babysko, hentesett og lignende er blitt samlet i store plastkasser m/hjul pr barn til oppbevaring for dem videre. Det er koselige minner til å ta vare på ♥. Resten av klærne er blitt sortert ut til babyen i magen. Det er mindre enn tre uker igjen, så det kan være greitt å få oversikt over "beholdningen", he-he... Idag ble flesteparten av disse klærne samt noe sengetøy og badehåndklær og lignende vasket og hengt ut til tørk i finværet. Me like ♥!

Flytting til nyehuset skjer nok ikke før fødselen er jeg redd, så jeg har fått et akutt behov for å gjøre klart det som jeg og babyen trenger til opphold på fødsel og barsel om ikke annet, thi-hi. Magen er blitt veldig fremtung og forandret syns jeg.. håper ikke at min anelse om at babyen kommer før termin har tenkt å slå til. Nå skal jeg iallfall bare nyte resten av tiden og få "skranglekassa" i bedre form igjen. Bare det å styre på med klærne denne uken har nesten tatt knekken på bekken og rygg, så heretter blir det bare ro og avslapping. Tvi tvi!
...Roser fra min kjære... helt uten grunn!!! ;)
God søndag alle sammen! :)

8 kommentarer:

Rita sa...

Åååå, så herlig med babytøy på snora. Kjenner sommerfuglene i magen jeg, på dine vegne.

Og du fortjener roser hver dag, for den innsatsen du gjør for familien din hver dag. Og ikke minst for jobben som rugekasse med de plagene som følger med det for deg.

Synd om dere ikke kommer i hus før fødsel, forsto du hadde veeeldig lyst. Men sånt kan ikke alltid planlegges, så bare ikke la det ødelegge godfølelsen. Kanskje du klarer mer etter fødsel, og at det ikke er så verst allikevel?

Masse lykke til med de siste dager/uker :)

Rita sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Rita sa...

Min melding som kom to ganger, så jeg slettet den siste :)

SNILLPIKE♥ sa...

Koselig å gå gjennom babytøy etter de eldste barna, kommer mange gode minner frem da vil jeg tro.

Får håpe du får hvilt deg i uka som kommer, og samle krefter så du er klar til den store "jobben" du skal igjennom.

Ønsker deg og dine kjære en strålende høstuke, klem.

❤ Kaia sa...

Ååå, jeg er så spent på dine vegne..
Bloggen din er det første jeg skal sjekke når jeg kommer hjem fra Egypt, kanskje jeg får tatt en tur innom mens jeg er der nede og.....
Synd at dere ikke kom inn i det nye huset, men det er kanskje like greit, hadde blitt mye stress for deg, og med dårlig bekken osv. så kan det være greit å ta det med ro.
Håper du får ei flott uke..
Stor klem fra Kaia

Elisabeth sa...

Dette er kjempespennende, Eli!

Du minnet meg på at jeg også burde tatt den sorteringsjobben, så slipper vi å lagre på så alt for mye...

Stinemorღ sa...

De siste forberedelsene er jo så koselige og spennende! ♥ Nå er det ikke lenge igjen!
Ta godt vare på deg selv nå, klem

Sara sa...

Så spennende! :D Skjønner ikke hvor du tar all energien din fra! Du får slappe av, ta vare på deg selv og nyte resten av tida no :-) Klem fra Sara

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...