tirsdag 8. mars 2011

Innekos... ❤

❤ Carmen Amelia driver med "babygym" på stellebordet ❤

Det er full storm utenfor, 26 m/s fra sør, regn og 4'C i dag. Vi koser oss derfor innendørs. Vesla er i kjempeform igjen som vanlig, jeg er litt kvikkere enn i går også. Håper det kommer seg raskt.
 
Fortsetter vel med litt klesvask og et nytt strikkeprosjekt tenker jeg... og jeg har boken "Frihet" liggende på bordet foran meg. Lånte 3 stk tykke bøker på biblioteket tidligere i år, men det ble ikke så mye lesetid som jeg trodde. Fikk forlenget lånetiden og har den ene igjen. Strikke eller lese nå... det blir vel litt strikking først, noe til vesla tenker jeg ❤ Noe bedagelig som kan gjøres fra sofakroken iallfall :)
 
Håper det ikke er noe som blåser inn i de store vinduene våre, huff.. blåser skikkelig bra, trærne vaier i alle retninger utenfor! Uansett - ønsker deg en super dag! :)

1 kommentar:

Stinemorღ sa...

Ja, der har virkelig blås-bort-vær nå! Godt å være inne da!
Vesle tulla er jo like nydelig som alltid ♥
Håper du har kosa deg med litt strikking i dag, blir spennende å se hva du lager.

Og flott header du har laget deg!

klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...