onsdag 16. mars 2011

Stay-on baby booties (babysokker) igjen

Det ble raskt strikket et til par av disse sokkene, herlig passform og de tåler en aktiv liten sprellus. Og ja, jeg har et til par på pinnene igjen i samme garn som denne (annen farge)!

Mer info om sokkene og oppskrift finner du i et tidligere innlegg hos meg her.

Garn: Sandnesgarn "Lanett", farge 4622 lavendel
Pinner: 3
Heklekrok: 4
Masker: 36 masker
Str: ca 3-6 mnd
Denne go'jenta liker sokkene sine, men hun prøver iherdig å få dem av også.. uten hell, he-he. Sånt kan man like ;)
Jeg strikket disse på samme måte som sist, men jeg heklet også en fin kant på bretten denne gang.

Nå er det mer rydding i flyttekassene, puh. Gleder meg til i kveld, for det er zumba :P Var på det for første gang på mandag og er blitt helt hektet. Musikken svirrer i bakhodet hele tiden, herlig musikk og takt, fnis :P  Hvis det er noen som har tips om god musikk med futt i, så tar jeg gjerne imot! :D

Ha en herlig onsdag! :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...