søndag 1. april 2012

Jonas 5 år

Forsiden av kortet til bursdagsbarnet.
Bildet er sladdet (det ønsket moren i fjor, så jeg antar at det står ved lag i år også) Ü

Vi fikk invitasjonen forrige helg, men jeg la den tilsides på hobbyrommet siden jeg var opptatt med kortlaging.. og der lå den trygt til fredag kveld da jeg plutselig kom på bursdagsselskapet. Eeek! Jeg pleier å ha full kontroll på slike avtaler, men der hadde hukommelsen sviktet. Heldigvis var bursdagen på lørdag, så jeg fikk tid til å lage kortet til ham samme formiddag og samboer'n stakk til by'n for å ordne med gaven ;)

Bildet av bursdagskaren ble forresten tatt i Kevin's kompiskalas i begynnelsen av mars, så motivet til fremsiden var lett å finne. Jonas har sans for ymse hodeplagg har jeg sett og ifølge Kevin liker han å sykle, så dermed fikk to charms plass på forsiden - en caps og en sykkel som gjenspeiler disse detaljene ;)
Innsiden av kortet
- slettet personlig hilsen til venstre i kortet og overlay-dekor på begge sider.

Kortet ble laget i en fei og "man tager hva man haver". Siden Jonas hadde på seg ei flott tovet krone som moren hans har laget måtte jeg nesten fortsette med ei annen krone inne i kortet for å fortsette stilen. Helt konge ;)
Baksiden av kortet

Ha en flott søndag! ;)

2 kommentarer:

Evelyn sa...

Hei :) for et fint kort.. he vært innom deg og lest mye i det siste, men ikke lagt igjen så mye spor etter meg..

Håper ellers det går bra.. her har vi i løpet av natten fått full vinter igjen.. kjedelig akkurat det da.. men regne med at de vill forsvinne igjen ganske snart.. trøster meg med at vi er begynt på april måned og kveldene er lysere jeg.. for våren er nå i alle fall på vei..

Ha en fin søndag :)

klem

Unknown sa...

Hei:) Tusen takk for koslige kommentarer inne på bloggen min:)
Ser du tar utrolig flotte bilder! Kreativ og dyktig er du også:))
Likte veldig godt å se bildene fra båtturene....såg skikkelig koslig ut!!
Ha ei riktig god påske!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...