fredag 13. april 2012

Tenåringen Iselin

Forsiden av kortet
- fotoet er fra hennes facebook-side

Eldste jenta mi var i bursdagskalas til Iselin som feiret 13-års dagen sin. Kort må til, men det ble laget før invitasjonen kom i hus. Da så jeg nemlig at temaet for festen var svart & hvitt, så dette fargerike kortet var ikke helt innen den sjangeren, thi-hi! Jenta mi sa det var helt greitt og takket fint for kortet likevel ;)
Litt detaljer...
Innsiden av kortet
- stempel av en hest siden jenta er hestegal og plass til personlig hilsen under "luka" til høyre
Nærmere kikk på innsiden - bak "luken" :P
Baksiden av kortet, enkelt og greit! :D

Det har vært lite aktivitet i bloggen denne uka. Jeg har hanglet nesten hele uken, så kveldene har vært slakke og sofaen et yndet oppholdssted. De siste par dagene har jeg faktisk ligget strak og vært hjemme fra jobb også. PC og sånne ting har ikke vært i tankene i grunn.

Jeg ville inn på PC'n i sted og det virker som den for alvor har tenkt å ta kvelden for godt ( O_O )!! Den bare starter og slår seg av, så det er lite kjekt. Den har vært litt stridig i lange tider, men med litt forsiktig behandling og godord har den virket rimelig greitt frem til nå. Måtte vi få den i gang igjen, tvi tvi!! *lyser panikk av meg snart*...

Jeg låner jenta mi sin PC akkurat nå siden hun og venninnene er på disco etter bursdagen, så da får jeg sjekket ståa og blogget litt! Mange dager siden sist. Håper på bloggbesøk i helgen iallfall, sikkert en god del å oppdatere seg på ;)

Ha ei trivelig helg, alle sammen! ;)

1 kommentar:

Rita sa...

Kjempefint kort, Eli, du er så god på farger!!
Måtte kike to ganger, husker ikke om jeg brukte samme bilde på mitt kort. Men tror ikke det. Mitt ble klar så sent at jeg fikk ikke tatt bilde av det en gang ;)
Fortsatt god bedring, så snakkes vi plutselig!!
klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...