torsdag 5. april 2012

Spasertur til Havreneståa

Svabergene på Havreneståa


Det var deilig med en rolig og avslappende skjærtorsdag i dag.
Ingen vekkerklokke, sen frokost og alle hadde all verdens tid sammen. 
Sånne dager er så herlige. 

Ut på dagen tok vi en spasertur på Havreneståa for å lufte oss litt og la ungene få ut litt energi, thi-hi. 
Jr ville kaste stein i sjøen og Vesla følger etter som en skygge, skal prøve ut alt! ♥

Alltid kjekt og mye spennende ved sjøen

Bølgesus og små "skatter" overalt

Det var stor fjære, så vi fikk utforsket svabergene under "vannlinjen" :)


I skauen er det en lavvo, bålplass og diverse ting som barna
kan utfolde seg i, både på bakken og over bakken, he-he! :)


Jeg har snart lest ferdig boken "Barnepiken" og den siste boka til favorittforfatteren min ligger klar på bordet. 

Det er ei veldig god bok jeg leser nå, egentlig mye mer sjokkerende og tankevekkende 
siden det faktisk pågikk langt opp til jeg ble født... 
og kanskje fortsatt om enn på litt annet vis.. Forferdelig! Kan anbefales.

Det er lite strikking på meg. Armen streiker mer og mer, så det holder med lesing og barn og daglige gjøremål. 
Har faktisk ikke rørt strikkepinnene i dag. Prøver å ta det med ro, kanskje det kommer seg raskt! :P

Fortsatt god påske, folkens! ♥

2 kommentarer:

Rita sa...

Så flotte bilder, Eli! Ser virkelig ut so dere har vært under vann hehe. Og Kevin er og blir en skøyer! Elsker det lure blikket hans.

Har kost meg i bloggen din nå, du har jo 5-6 nye innlegg hver gang jeg er innom. Du er sååå flink å blogge. Og jeg tisvarende lite flink å følge med/kommentere.

Takker for boktips, inspirasjon på den ene og andre fronten. Ønsker deg og dine en riktig god påske, og håper du blir fort bedre i armen din. Klem

Evelyn sa...

Hei :)

så mange fine bilde her inne fra en fin tur.. ser ut som om det er vår hos dere.. koselig å gå å vandre nede ved sjøen slik.. det like jeg også veldig godt.. er så herlig å kjenne den gode sjølukta..

Fine barn som trives ute ser jeg.. er morro å utforske naturen.. morsomt bilde av to på dissa da. Kjekt med slike plasser.

Hehe så Carmen følger etter Kevin ja.. vill vell gjerne gjøre det samme som storebror vettu.. hehe men er vell ikke alltid like enkelt det da hihi...

Ha ei fortsatt fin påske.. her koser vi oss inne en del denne påska.. snør og snør.. e grundig lei snøen nå.. like ikke snøen nå.. men men ingen ting å gjøre med det.

Ha en fin langfredag.

Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...