onsdag 21. desember 2011

Juleposten er endelig på veg... ☃


Årets julekort ble bestilt hos FotoKnudsen den 11. desember på nett. 
Allerede sent ute, men slik er det når fire barn skal samles og aller helst ha lyst til fotografering samtidig for julekortet 2011, thi-hi! 
"Lyst" er nå et ord med modifikasjoner, men vi fikk det endelig til, haha. 
Det vil si - minste snuppa ville absolutt ikke smile til kamera.. 
men snu seg fraaa kamera og smile, det kunne hun svært gjerne. Hun har skjønt det :D

Vanligvis går det bare 2-3 dager fra julekortene bestilles på nett til en tykk konvolutt lander i postkassen, men i år gikk det skeis. 
Jeg sjekket statusen flere ganger og den stod "i produksjon" hele forrige uke. 
Jeg tok kontakt og tirsdag fikk jeg heldigvis bunken i postkassen min. 
Den var nok gått i glemmeboken undervegs i prosessen, men sånn er det bare. 
Jeg fikk skrevet julekort til inn- og utland i går kveld, så nå er de fleste frankert og sendt i posten i dag... 
De rekker nok ikke frem til venner utenfor Norge innen fristen vil jeg tro, men kanskje får slekt og venner innenlands kortet innen julaften! :) 
Krysser fingre... tvi tvi!

Jeg ble uansett kjempefornøyd med kortene og de julerøde konvoluttene jeg bestilte med. 
Litt stempling og skriving og julefrimerker på. Voila! Enkelt og greitt i år også.

Det tikker inn med julekort til oss omsider og det er kjempekoselig. 
Det er ingenting som kan erstatte et skikkelig julekort i postkassen. 
E-kort er absolutt ikke det samme, hehe! Det er iallfall min mening, men har man ikke tid sååå...

Det er onsdag og julaften nærmer seg. 
Det blir julegaveraid i dag og på fredag for min del, så håper jeg at julegavelisten er komplett. 
På julaften skal jeg bare nyte roen innendørs hjemme før vi skal i middag hos mine kjære foreldre med flere. 
Gleder meg!! :)

Ha en herlig dag!

1 kommentar:

Marianne sa...

Så fine julekort,koselig med bilder av barna:)
Ønsker deg en riktig god jul!
Hilsen fra Marianne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...