mandag 17. desember 2012

3. søndag i advent

Dagene flyr... ei uke til jul nå

Svusj svusj, sånn flyr de siste ukene før jul avgårde. De siste ukene har gått urovekkende fort unna. Det er mye som skjer og mye man skal være med på.. og mange ting og planer man ønsker å få gjennomført i tillegg til det. Prøver å holde roen og ikke stresse. Jeg tror jeg må innse at jeg ikke rekker så mye hjemmelaget som planen var, så denne uken må omorganiseres slik at vi får bakt litt julekaker og slappet av med litt juleverkstedsaktiviteter for barna. Spesielt eldste jenta har lyst til dette, men hun har likevel hatt dagene fulle av avtaler. Jaja, typisk desember 

Skal se hva vi får til, men det skal gjøres fordi vi vil og ikke fordi det "må" gjøres. Det siste gjelder kun for skikkelig husvask til helgen, thi-hi. Ikke det jeg liker å bruke tiden på, men følelsen etterpå er herlig. Både samboer og jeg har fri fredag og planen er en skikkelig husvask mens barna er på skole og i barnehage. Jeg liker ikke å vaske hus med andre folk hjemme, det er bare irriterende. Greit å styre "sjauen" i fred uten forstyrrelser. God (og høy) musikk til arbeidet hjelper alltid på! ;)


Så tenner vi tre lys i kveld
for lengsel, håp og glede.
De står og skinner for seg selv

og oss som er tilstede.
Så tenner vi tre lys i kveld,
for lengsel, håp og glede.


3. adventslyset ble tent i går...


Tradisjonen tro ble det selvfølgelig adventsgaver på adventssøndagen. 

Pakker til min samboer og barn 

Vel - mandag og ei ny uke står for tur. Det er bare å kaste seg i det og ikke minst nyte de små øyeblikkene og kose seg som best man kan uansett. Senke skuldre og roe ned, det blir jul uansett :)


W.I.P - under arbeid.....

Ha ei herlig uke!! :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...