onsdag 3. desember 2014

Årets julekort er sendt ut ✯

De siste julekortene ble skrevet 1. søndag i advent ✯


Tenk - alle julekortene er laget, skrevet og sendt ut - og bør være mottatt hos mottaker allerede.
Det må være rekord for min del, hihi. Herlig å ha det i boks så tidlig.
Det SKAL sendes ut julekort og de SKAL være personlige.

Valg av bilde var veldig lett i år. Vi fikk nemlig tatt noen familiebilder med fotograf i august.
Jeg fikk et akutt behov for bilder av alle samlet helgen før eldstemann flyttet ut for å gå på skole.
Da ble det knipset bilder av alle samlet og enkeltvis, så det var noen å velge i. Jeg nøyde meg med ett.
Det er faktisk første gang av jeg og min samboer er med på julekortet ^_^

Jeg fikk trykket opp julekortene før jeg fikk tillatelse av min kjære til å bruke det bildet, men det ble godkjent. Puh ;)

Årets julekort - jeg har gjort bildet litt uklart med vilje her ;)

Fotograf for familiefotografering: Terje & Ingrid foto
Julekort: Bestilt hos EliteFoto på nett og hentet hos R. Aardal Foto i by'n ;)

Lokal fotograf og lokal fotosjappe altså. 
Må støtte handelsnæringen så godt som vi kan :D


I år valgte jeg røde konvolutter. Julen er blitt hvit & rød for min del + natur.
Stempelet er det samme som jeg har brukt de siste to årene :)

Oppdatering: Fikk spørsmål om hvor jeg kjøpte stempelet. Det var på Ebay hos selger loongchai74
Der finner du mange flotte motiv og du kan få spesialskrevet hva du måtte ønske :D 

Mørke dager og kvelder innbyr til lyskos og hygge. Kongler plukket på turen min til Uførefjellet.
De to hvite stjernene kjøpte jeg på Lille Marked for gavekort gitt til bursdagen min. 

Da var det bare resten av juleforberedelsene igjen, hihi!! :))

6 kommentarer:

❤ Kaia sa...

ååå så koselig bilde....
Sånn kunne jeg og tenkt meg å gjort, men jeg tror nok ikke jeg får med min kjære på det *lol*
Ha en fin førjulstid..

Klem fra Kaia

Bundingen sa...

Koselig familiebilde på årets julekort! Alltid kjekt når alle stiller opp. Vanligvis er det jo bare de små som er avbildet på julekortene.

Fortsatt fin førjul!

Klem

Anonym sa...

Så fine! Koselig aktivitet før jul :) Jeg har fått mine og levert noen, men skal sette meg ned til helgen og ordne resten. Likte veldig godt stempelet ditt, hvor har du kjøpt dette? /sidsel

Eli Kristin Magnussen sa...

Takk for koselige kommentarer. Jeg syns det var litt kjekt å kunne sende ut et familiebilde dette året. Vi er mange og snart er det flere som flytter ut :)

Sidsel: Jeg kjøpte stempelet på Ebay hos selger loongchai74 . Der finner du mange flotte motiv og du kan få spesialskrevet hva du måtte ønske :D Lykke til!

Lisbeth sa...

Så flott bilde :) Men hallo - du gir meg dårlig samvittighet - har jo ikke starta på det enda..... Oi, oi, får se om jeg kan få gjort noe i helgen :)

Made by KKann sa...

Så fint julekort bilde - flott familie.

KlemKKann

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...