søndag 21. desember 2014

Dotty-lue #5 og #6

#dottylue #prikkelue

Jeg har en tendens til å få litt "heng" på ting jeg strikker.
Det blir gjerne ikke bare med den ene... men kanskje 2-3, eller 5-6...
Det strikkes fortsatt ikke her, men disse ble strikket tidligere i desember.
I bildet over vises 4 ulike Dotty-luer.
De to nederste ble blogget som Dotty-lue #3 og #4,
Dottyluene #5 og #6 er strikket i samme garn, men i ulik fargekombinasjon.
Prikker i lange baner ^_^

Garn: Du store alpakka sitt "Sterk" i fargene natur og burgunderrød og natur og beige.
Fulgte oppskrift for voksen størrelse - 10 runder med prikker. 
Pinner: 3mm og 3,5mm
Str: Dame


Flotte luer med super passform.
Men det blir nok ikke flere slike på ei stund. Tror jeg ^_^

Iallfall ikke så lenge det er selvpålagt strikkeforbud her, huff.
Har masse herlig garn som venter på å bli plukket frem...
og flere prosjekter jeg ønsker å starte med.
Ha en fin søndag! ;)

3 kommentarer:

Bundingen sa...

Lekre luer! Jeg har strikka 4 slike julegaveluer i Drops Baby Merino.
Jeg er også en som masseproduserer. Er så greit å strikke når mønsteret "sitter".

God jul fra Ingunn

Line Kristine sa...

Kjenner meg igjen i det der med at man kan få litt dilla på å strikke en ting, ja. Flotte luer du har laget! :)

Made by KKann sa...

Flotte luer - både "dotte"luer og andre luer.

Ha en finfin mandag - KlemAK

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...