onsdag 24. desember 2014

Bagasjelapper

Bagasjelapper - 2 små ekstragaver til en større gave :)

 Jeg fant 2 plastlommer som brukes til bagasjelapper.
Det ble dermed to små ekstragaver til mine foreldre.
De elsker å reise og trengte nye, så dette var midt i blinken.
Jeg trodde jeg var tom for disse. Men det var de siste.
På tide med påfyll fra Ebay :P
 

De ser slik ut - plastlommer med feste. Enkle og greie.

Jeg bruker som oftest egne bilder som limes på kartong.
På andre siden skriver jeg ut navn, adresse og telefonnummer på kartong.
Lim det på plass. Skriv noe med dymo eller lignende om du vil.
Ferdige og personlige bagasjelapper ;)
 

Her vises forsiden og en sladdet bakside.

 
Det er julaften. Nyter en stille kaffekopp før huset våkner til liv.
Vel, eldste datter dro av gårde på jobb.
Om en liten stund lander besøket.
 
 
Riktig god jul til deg & dine :)

1 kommentar:

Made by KKann sa...

Flotte bagasjelapper!
Fortsatt god romjul.
KlemAK

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...