søndag 21. august 2011

Jentetur til Bergen på Rihanna-konsert!

To spente fans på Koengen, Mathilde og Kalyani

Endelig kom dagen vi hadde ventet på. Jeg, min datter Kalyani, min søster Linda og hennes datter Mathilde tok oss en jentetur til Bergen med hotell, Rihanna-konsert og shopping, thi-hi! Vi fikk heldigvis billetter til konserten torsdag 18. august. Forventningene var store og de ble innfridd på alle plan. Vi koste oss skikkelig og jeg hadde nesten vondt i magen etter mange opplevelser og mye latter og moro :)
En liten kald en før vi stikker ut i store byen
Mathilde bak veggen til badet på hotellrommet
Gjengen klar for å innta litt mat før Rihanna-konsert på Koengen
"Litt" øsne, thi-hi
Noen snille Rihanna-fans ved siden av oss lånte jentene våre litt!
..Tuuusen takk til dem.. er fortsatt helt av i nakken etter å ha hatt jenta mi
på skuldre og rygg store deler av konserten, puh!! :P
Mathilde chiller i mengden! :P
For et scenetekke på den dama, hun var helt rååå. Vel kom hun nesten en time forsinket på scena, men hun kjørte i ett fra hun kom på til hun var ferdig. Herlig musikk og rytmer ;)

Alle bilder fra hotellrommet er tatt med mitt kamera. Det lot jeg ligge igjen siden jenta mi hadde et supert kompaktkamera med seg likevel. Bildene på Koengen er tatt med hennes kamera :)
Foto: BA v/Eirik Hagesæter

Denne sangen er døtrene våre sin favoritt... jammen godt at de ikke skjønner alle ord og uttrykk utover skoleengelsken, he-he.. Engelsk er ikke bare enkel engelsk her i denne sangen, knegg.. :P Jeg liker den også samt Umbrella, Cheers, Shot a man down, California King Bed... hun har egentlig mange bra sanger! :D

Det blir garantert flere jenteturer, dette var minnerikt og moro.

Ha en herlig søndag folkens! ;)

1 kommentar:

SNILLPIKE♥ sa...

Å, så flott dere har hatt det. Jentetur med søster, datter og niese må jo bare være herlig. Godt at konserten innfridde òg da, hadde en veninne som var avgårde òg, men har ikke fått snakket med henne etter hun kom hjem.

Ønsker deg en god ukestart, klem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...