torsdag 18. august 2011

Goomba lue igjen

Kuule Goomba-duden Sondre

Goomba-luen til Sondre ble strikket i juni og overlevert mottakeren for et par dager siden. Den har ligget på vent til Goomba-luer til alle kompisene er strikket, og det nærmer seg vel snart tenker jeg. Jeg gjorde ferdig to luer til nå som ikke er gitt bort til Kevin's venner. Det har vel blitt 7 Goomba-luer nå tenker jeg :)

Denne ble strikket med blå Drops Merino Extra fine, pinner 3,5 og 4 mm. Jeg la opp 96 m og fulgte oppskriften som henvist til i et tidligere blogg-innlegg.

Uansett - selve mønsteret fant jeg hos FadeCrazy's blog. Jeg følger den norske oppskriften ellers som jeg fant i Anettes håndarbeidsblogg.

Vel - jeg gleder meg til dagens happening. Må gjøre klar litt forskjellig her før jeg stikker av på jentetur til Bergen og kveldens Rihanna- konsert, hotell og shopping! Det er tur for meg og min datter samt min søster og hennes datter, hi-hi. Vi ser frem til dette :P

Ha en herlig torsdag, alle sammen! :)

2 kommentarer:

Veronika sa...

Så tøff lue:)

Elisabeth sa...

TØFFE LUER.
BARE INNOM FOR Å ØNSKE DEG GOD HELG. TIPPER DERE JENTENE HADDE EN FANTASTISK KONSERT I GÅR :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...