tirsdag 30. august 2011

Innevær med go'bok

Foto: CDon.no


Ute pøser det ned og jeg nyter innevær med enda mer krim fra den norske forfatteren Jo Nesbø. 
Det er politimannen Harry Hole som herjer, denne gang i Australia. 
Boken heter "Flaggermusmannen". Denne har jeg lånt av min far :)


Ifølge omtalen på cdon er historien som følger:

"Den norske politimannen Harry Hole skal bistå det australske politiet i etterforskningen av mordet på en kvinnelig, norsk B-kjendis. I King's Cross, Sidneys gledeskvarter, beveger han seg blant horer, halliker og pushere. I denne skyggeverdenen aner Hole etter hvert konturene av et spill hvor han ufrivillig er blitt tildelt en viktig rolle. Dette er den første boka om Harry Hole."


Er såvidt komt i gang, men jeg liker stilen til denne forfatteren! :)
Ha en fin dag videre!

1 kommentar:

Rita sa...

Oooops, her har det kommet masse innlegg siden sist jeg var innom. Jeg som trodde jeg fulgte godt med...
Masse fine bilder, og gode lesetips. (strikketipsene biter dessverre ikke på meg, men skulle gjerne kunnet strikke!)
Var på Stabæk kampen jeg også, fantastisk kamp og stemning på tribuna. Kjekt, blir spennende når de skal møte sterke Rosenborg.
Og kjekt å se at du bruker det gamle bokmerket fremdeles. Husker at jeg hadde laget det når jeg så det.
Takk for en flott tur på kavlen :):)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...