tirsdag 9. august 2011

Sjøsetting av trebåt på Nordnes! :)


Godt kledd for vinden og skikkelig klar for sjøsetting av flotte skuta! :P

Kevin laget seg en flott trebåt med flagg da vi besøkte FloraFauna Visningssenter i går 
(det besøket kan du lese om her). 

Den flotte skuta ble sjøsatt under vind og blest på Nordnes her i Florø i dag, he-he. 
Det var en stolt kar som koste seg i fjæra med sin egensnekrede skute :)


Skuta i all sin prakt - sett både bakfra og forfra.
Da skal den endelig få seile til sjøs. Litt bølger og store steiner under sjøen lagde litt trøbbel

Skuta siger fremover tross bølger og sidevind

Det var ikke vannfast tusj vi pyntet med i går, thi-hi.. :P

Herlig å være ved sjøen, bare måååå ha sjølukta :)


Kevin er som meg, elsker å se på og være ved havet. 
Han kan styre på i fjæra og tilbringer gjerne timer uten tanke for annet der. 
De to eldste liker seg godt på og ved sjøen også, håper det samme med vesla. 
Hun er iallfall veldig fasinert :D

Skal ta meg en lang runde med bloggbesøk etter gammelt i morgen. 
Det er mange blogger som fortsatt har ferie ser jeg, 
men det er jammen mange av de "faste" som er i full aktivitet igjen. 
Må besøke dere litt og oppdatere meg. 

Nyt tirsdagskvelden videre!

4 kommentarer:

Maria sa...

Heisan så herlige bilder,er ikke mange som kan skryte av en så fin trebåt nei. Når det gjelder sitteunner lagene så legger jeg opp 80masker å strikker opp 4nøster fritidsgarn. Lykketil.

Frøken Lykkelig sa...

Å så deilig det ser ut :) og så stor lillemor har blitt !!! Tiden flyyyyyr gitt ! Ja du må absolutt ta turen innom drømmehuset..... Og treffer du på søte lille Anita så får du hilse fra Charlotte :) ha en deilig dag !

Fjällripan sa...

Jättemysiga bilder!

Rita sa...

Så mange innlegg jeg har gått glipp av her da, Eli!! Og ikke minst, mange nydelige bilder!!! Herlig. Føler jeg har vært med deg på tur jeg nå, siden du har vært så flink å blogge :):)

Tror vi har snakket med samme damen på biblioteket. Jeg fikk også den anbefalt, og den var kjempe god!!

Vi snakkes, unge dame :):)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...