tirsdag 23. august 2011

Fløien i Bergen (320 m.o.h)


Her kommer siste innlegg om jenteturen vår til Bergen. 
Du kan lese mer om den her og her også. 

Dagen derpå Rihanna-konserten var planen shopping og avslapping i Bergen. 
Det er mange år siden jeg og min søster var på Fløien og jentene våre hadde aldri vært der, s
å den turen måtte vi bare ta. Greitt å være litt turist på tur :)

Fløibanen sett fra platået

Jentene samlet med overblikk over Bergen sentrum

Sjelden øyeblikk - nesten fritt for andre turister ;)

Det er flott der oppe på platået!


Ok...klarte ikke å dy meg, måtte gjøre noe annet enn de vanlige rett-opp-og-ned turistbildene, 
så her skulle det plankes på trollet. 
Vet ikke om det var min eller trollets mage som stod i vegen, men skikkelig planking med hendene langs siden var umulig. 
Mens jeg lå opp på der kom det selvfølelig noen japanske turister med kamera som knipset. 
Jeg holdt på å daue av latter. Jau jau, man får ikke mer moro enn man lager selv. 
Kjekt å kunne glede andre samtidig, haha! :D

Kuult bilde! :)

Alle bildene på toppen er tatt av meg eller med mitt kamera. 
Bildene på selve Fløibanen er tatt av Kalyani med hennes kamera - deriblant det stilige bildet rett over her.


Bilder fra sentrum - deriblant sammen med privatdetektiv Varg Veum :)
Alle som leser bøker eller kjenner til norsk film vet hvem det er.

Da holder vi resten av bildene og opplevelsene i Bergen for oss selv, thi-hi!

Ønsker deg en fin tirsdag! :D

1 kommentar:

Unknown sa...

Rett i ryggen, plank i trollet...:-) Sporty...:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...