søndag 27. april 2008

Konfirmanten Ernst!!!

Jøss, snakk om å være sløv! Det er jo konfirmasjonshelg og vi så festfine folk rundt omkring i nabolaget tidligere i dag. Plutselig ser jeg nabo'n i dress og skjønner at der er det en konfirmant i huset idag ja.. Det visste jeg jo egentlig også, men koblet det hadde jeg ikke... Så jeg kastet meg rundt midt i Brannkampen og laget kort til konfirmanten Ernst :P 
Jeg ble faktisk veldig fornøyd med dette og fikk det til rimelig raskt, he-he! 
Vi puttet en pengeseddel i kortet og Patrick løpte sporenstreks over til naboen og overbrakte det til konfirmanten.
PS.. Brann vant 2-1 over Lillestrøm ;)
Konfirmasjonskort til Ernst
Nærbilde av fremsiden på kortet
Inni kortet..
Baksiden av kortet

4 kommentarer:

Made by KKann sa...

Ojojoj - så utrolig flotte kort du lager!

Skjønner jo at dette bare må du drive med - kan være det er en gullgruve??!! - for dette kan du!

Ha en strålende mandag! - her sprutregner det - støvlene til 8 åringen var søkk borte i morgenrushet i heimen vår i morres - og da skulle jo ikke 10 åringen gå med støvler heller! Selvsagt! Smil! Så i dag får jeg hjem to som sikkert er klissvåte på beina!! vel vel - håper bare ikke forkjølelsen tar dem!

Vel.. igjen - ha en fin fin mandag!

Smil fra KKann

Rita sa...

Skikkelig tøft kort!!! Så flott at du monterte skjorta på fremsiden av kortet.
(skriver for harde livet bak øret...)

Solveig sa...

Det var et stilig kort!

Sonja sa...

Så otroligt flott kort, vilka detaljer o vilket tålamod du måste ha Eli - superfint!
Att du hinner med så mycket som du gör, fantastiskt:))

Sonja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...