torsdag 10. april 2008

Kort og dugnad

Kort til Iselin 9 årTravel dag idag, rett hjem fra Bergensflyet til foreldrene mine for å hente de to minste der og så eldstemann på skolen. Deretter skulle Kalyani på kunst og Kevin ha mat og sove litt. Hadde det ikke vært for at Patrick er dårlig i kneet sitt skulle han ha vært på fotballtrening også... Så, jeg suste inn med henne og fikk scrappet dette kortet til Iselin i full fart - hun feiret bursdagen sin kl 17 idag! Kalyani ble kjørt rett fra kunst til selskap.. Puh! Har vært ei travel uke i det hele tatt og sambo er på jobb, så jeg tok en kjappis - bestilte "Jaffna spesial" på den indiske restauranten til middag for Patrick og meg, hi-hi :) Det er så godt, lam i karri. Snadder! Sterkt krydret til meg og medium til Patrick, han måtte teste hvor hot det var.

PS - kjenner du igjen alfabetet, Rita? ;) Fargene kommer ikke frem her, det er rimelig friskt med oransje, sjøgrønt og brunt med hvite bokstaver/tall.

Kevin prøvesmakte på småkjeksene, he-he ;) I går var det treningskamp mellom Patrick's lag og Tambar, 11-fotball. Lagets "oppmann" Randi organiserte litt dugnad til kampslutt, så hun og jeg laget varm kakao med krem og Brownie chocolate cookies til spillere og lagledere. Det falt i smak etter en bra kamp men rimelig kald kveld! :) Fikk laget 68 kjeks og som man kan se - Kevin prøvesmakte litt først og det gikk unna, hi-hi!

68 stk kjeks ferdig.. minus noen kjeks til prøvesmaker'ne... *knegg*

3 kommentarer:

Anonym sa...

Da er det allerede i bruk, ja. Håper det falt i smak, så du ikke angrer kjøpet...
Mister nesten pusten når du skriver om dagene dine, det går i ett.
Snakkes på jobben i morgen :o))
Rita

Anonym sa...

Kevin is soooo cute on this picture!!!! :-)

Anonym sa...

that comment about kevin was from me, Monique from Holland... :-)

XXX

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...