onsdag 30. april 2008

Kaffikalas hos broder'n & sambo

Etter jobb hentet jeg minsten hos mine foreldre hvor hele familien var kalt inn til kumle-middag som jenta mi ønsket seg servert. Kumler er også kjent som klubb eller raspeball for de som lurer på hva menyen var, knis :) Det blir man iallfall rimelig mett av, så det var bare så vidt vi orket å dra hjem etterpå. Litt senere var det kaffe & kaker hos min bror som ble 34 år den 28. april. Jammen var det plass til gode kaker også, he-he ;)

Her er Kevin med sin lille "venninne" Live på gulvet. Han var kun opptatt av ballong og leker mens Live er en dreven liten "linselus", hi-hi. Dette var et av de få bildene hvor de begge var rettet mot kameraet mitt... 0(^_~)0 Små og kjappe er de!

Kevin og Live leker på gulvet Når det gjelder scrapping, så har jeg fått bestilling på et 50-års kort til min mor's venninne og til en konfirmant. Jeg tar egentlig ikke bestillinger, men jeg har nå gjort noen unntak om det er kjente som spør og jeg har tid til det. Skal bli kjekt! Ellers kommer det familiebursdager og venner's bursdager på løpende bånd fremover, så det er bare å sette i gang ;)

Må se ferdig kampen Chelsea - Liverpool nå... Champions League, semifinale 2.kamp på Stamford Bridge... Håper selvfølgelig at Liverpool vinner og spiller finalekampen i Champion's League!!!

2 kommentarer:

Rita sa...

Koselig bilde av Kevin og Live. Tipper de har mye glede av hverandre!!

Det gikk visst skeis for Liverpool gitt. Heiet faktsik på de vi også, men det var for å gi United en litt letter kamp i finalen ;o))

Gleder meg til å se kortene du skal lage fremover. Det skjortekortet ditt tåler jo godt å bli reprodusert!!

Anonym sa...

Hei, og takk for hyggelig kommentar!
Er ikke så INNE på denne bloggingen enda, så overraskelsen ble stor når jeg oppdaget at "en ukjent" hadde gitt kommentar. HYGGELIG!
POTETBALL er "en" livrett der jeg kommer fra(Nordmøre).
Jaså, så du er "fotballidiot" du også. Min bedre halvdel(arsenalkongen) tilbringer mange timer med fotball, enten det er Tv, skriver statistikk eller står på sidelinjen. Nei..... nå må jeg snart stikke, skal nemlig til Edinborough på jentetur. Håper vi "snakkes" igjen! God 1.mai helg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...