mandag 14. april 2008

Runde 3 - Papirgleder's SkisseCup 2008

Så var mine to bidrag til runde 3 i SkisseCup 2008 ferdige og publisert. Det er ikke akkurat noe storproduksjon jeg driver med, men jeg fikk nå iallfall laget ett bidrag til hver av skissene for denne gang ;) Tar det som en utfordring å lage LO's etter skisser og kanskje lære litt om det ene og det andre underveis. Det er iallfall kjekt å bli utfordret på denne måten!

Det irriterer meg at jeg ikke får til å avfotografere dem bra nok. Enten blir bildet blendet eller så blir resten av LO'en blek i fargene. Det er sikkert meg og min metode det er noe gale med, for kameraet mitt skal være mer enn bra nok for denne jobben - Canon EOS 400D, he-he! Scanneren min virker heller ikke - bildene blir gulaktige om jeg bruker den, så det best med bilder frem til nå. Har heller ikke satt meg inn i hvordan man scanner inn og lager ett bilde av LO'ene størrelse 12x12.

Runde 3 - skisser til Papirgleder's SkisseCup 2008
Ikke forstyrr!
Go'bok

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...