tirsdag 8. april 2008

Handballturnering den 6. april

Kalyani Isabel med medaljen sin!På søndag tok jeg & de to yngste oss en lengre kjøretur siden Kalyani skulle delta i en handballturnering. Egentlig skulle de bare spille 2 kamper, men pga for lite folk fikk hun spille 4 kamper og storkoste seg. Etter endt dyst ble det utdelt velfortjente medaljer til spillerne ;)

Kalyani 8 1/2 år og Martine 6 år

Jeg avtalte å treffe Inga og datteren Martine så snart jeg fikk vite at vi skulle til deres hjemsted på handballturnering. Vi gikk faktisk på handelsskolen sammen fra '88 - '90... Noen år siden ja... Det ble derfor en kjempekoselig dag sammen med dem. Det er flere år siden sist vi traff hverandre og det er første gang jeg møter Martine :) Kalyani og Martine fant tonen på rampen og Inga og jeg fikk skravlet i veg etter gammelt, he-he! Mye å ta igjen ja.

Her er det Kalyani som skal knipse bilder i en fei fra lang avstand... Kjekt med bilder uansett da *knegg*

Inga og meg, he-he.. ;)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...