lørdag 26. april 2008

Konfirmasjonskort til Trine

Da har jeg gjort unna mitt første konfirmantkort - og det på bestilling, he-he. Det var søsteren som ønsket et kort til Trine i svigerfamilien sin. Jeg fikk bilde av jenta, men fikk totalt sperre - fikk ikke til fremsiden med bildet i det hele tatt!! Så jeg ble sittende å tenke, flytte om, prøve på nytt fredagskvelden... Jeg gjorde ferdig kortet uten bruk av bildet, men det følte jeg var ikke helt bra...

I dag tidlig løste det seg etter en god kopp kaffe, hi-hi. Jeg er glad i tag'er, så det ble løsningen. Laget tag til side 2 med bilde og et dikt til konfirmanten i stedet. Voila - ferdig kort, he-he :) Gjorde plass til en personlig hilsen fra giveren også på side 3. Søsteren var iallfall fornøyd med kortet, så da er jeg det også :)

Tusen takk til Rita for lån av stempel "Til konfirmanten" samt de søte hjertene og sommerfugl-bling'n i kortet!!!


Fremsiden av kortet
Innsiden... gjort plass til personlig hilsen fra giver..
Baksiden av tag'n
Fremsiden av tag'n
Baksiden på kortet

2 kommentarer:

Rita sa...

Skikkelig flott, ikke rart søstern ble fornøyd!!
Så kjedelig når du sitter der med sperre, og tilsvarende deilig når det løsner ;o))
Du er så flink til å få med tager, det har jeg enda til gode.. Ting tar tid med meg, vet du ;o((
Snakkes!

Camilla sa...

Flott konfirmasjonskort Eli Kristin!! Lekkert både utenpå og inni! Tusen takk for kjempekoselig hilsen på bloggen min:) Stor klem, Camilla.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...