fredag 8. april 2011

God helg! :)

Ser du også skogstrollet i bildet her?
Jeg "fanget" det i åsen, fnis :P

I dag har jeg hatt en svært så sosial dag. Først fikk jeg besøk av ei venninne, så var jeg på tur innom jobben min for prat og kake. Veldig kjekt etter gammelt, thi-hi! Deretter kom jeg meg såvidt hjem før det var zumba, men det hadde jeg glemt i ammetåka og rakk det ikke.. I stedet tok jeg med meg vesla på tur i åsen og hadde kameraet med. Fikk tatt bare ett bilde før en veldig kjekk kollega kom spaserende. Hun snudde på ruta si og tok turen med meg i stedet. Vi pratet i veg i bra tempo. Koselig med godt selskap i skauen, he-he!

Nå skal jeg bare slappe av og kose meg med familien resten av kvelden. Det blir kursing på meg både lørdag og søndag og jeg gleder meg utrolig mye. Fotokurs i regi av fotograf Dag Solberg i to fulle dager. Endelig skal jeg få lært meg manuelle innstillinger, lys, lukker, blender, redigering og jeg vet ikke hva. Må sette alt på lading og gjøre utstyret klart, tjo-ho. Vi blir en 8-10 stykker, deriblant verdens beste Rita! :D Det skal bli så gøy!

Ups, har glemt at jenta mi skal i bursdag i morgen til ei klassevenninne. Må få laget et bursdagskort straks :o Jeg som trodde at sofaen ropte på meg, hi-hi! Jaja.. Og forresten - skrittelleren viste 10.878 i går. Pr nå for i dag står den på 10.633, så jeg er fornøyd med trimmen denne uken.

Vil med dette ønske dere alle ei riktig god helg! :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...