lørdag 24. november 2012

God helg!

Tenåringsgenser på pinnene
Jammen godt det er helg. Et par mobilbilder viser hva jeg har bedrevet en fredag kveld. Litt strikking på Skappel-genseren til eldste jenta mi. Det går i garn av merket IceYarn. Mykt og herlig :)

En liten sniktitt av kortet jeg laget til ei nydelig lita dåpsjente kommer her. Det er laget på bestilling fra min bror & svigerinne.. Klarte jo ikke å motstå forespørselen, men tid til kortlaging har jeg ikke. Derfor ble det gjort i siste liten - best under press tror jeg. Det ble 3 timer på hobbyrommet en fredag kveld, puh! 

Dåpen er på søndag, så mer vises ikke før dåpen er i gang, he-he!
Glimt av detaljer fra kortet
Mye som skal skje denne helgen, så jeg burde vel ha lagt meg på lading så jeg er opplagt til morgendagen. Venter litt til... godt å nyte roen en sen kveld.

Nyt helgen! :)

3 kommentarer:

Fjällripan sa...

Ja visst är det skönt att sitta uppe själv en stund...men oftast blir det för sent :) Trevlig helg på dej med!

Livets små øyeblikk sa...

Jeg liker også godt å sitte oppe på kvelden - er så deilig når det er stille og rolig i huset. Og så blir jeg mest aktiv og kreativ etter elleve på kvelden av en eller annen grunn;D
Tusen takk kjære du, for de fine kommentarene du har lagt igjen, setter stor pris på besøkene dine. Alltid like kjekt å komme inn til deg også, og se bilder fra turer og kreative sysler. Nydelige blider fra kontorutsikten din under her, er så heldig å ha fått en kontorplass med en slik utsikt og jeg drømmer meg støtt og stadig bort i utsikten;D

Håper du har hatt ei god helg så langt,
ønsker deg en fin-fin søndag.
God klem
Hanne:)

Stinemorღ sa...

Du lager så vakre kort!
Lekker farge på genseren :)
Perfekt til en tenåring tenker jeg.

klem ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...