søndag 4. mai 2008

Mitt første dorull-kort... (!)

Jada, stadig nye prosjekter.. Holder på med 2 bryllupskort, men mangler noe bryllups-stæsj siden jeg ikke har laget det før. Skal i hobbybutikken i morgen ;)

Så - klødde i fingrene etter å scrappe noe i kveld, så da kastet jeg meg over dorullen og laget et kort med tag inni, he-he. Jeg så dette i en blogg for en tid tilbake og tenkte at det er jammen mye rart man kan gjøre med litt papir og pynt! Denne skal min søster få sammen med en liten oppmerksomhet fordi hun trenger en liten oppkvikker og er så kjekk & grei. Håper hun ikke tar det ille opp at det faktisk er en dorull som er basis her, *knegg*

Så å si alt her kommer fra the Scarlet Lime. Litt uvante fargekombinasjoner og pynting til meg å være kanskje...? Må si det tok litt tid og litt pirk for å få den til, men så er det den første også. Lærer undervegs. Skal skrive på tag'n senere ;)

Dorull-kort fremme
Dorull-kort bak
Dorull-kort og tag, baksiden
Dorull-kort og tag, fremsiden

3 kommentarer:

Rita sa...

Se der ja, denne ble jo riktig så fin!! Synes du taklet fargene veldig bra, jeg!! Og du må jo bare trene på å bruke alt det stæsjet du får fra "over there" Ü (mine doruller ligger så fint på pulten... en gang skal de til pers)

Magnus er hjemme med meg i dag, så vi skal kose oss masse.

Ha en fin dag på jobb!

Rita

Sonja sa...

Så fint det blev, riktigt välgjort med många detaljer - "me like" :)
Skoj o se allt nytt du gör Eli!

Kram Sonja

Anita Hagen sa...

Dorull du gitt. Snakk om å være kreativ da. Det er helt klar den flotteste dorullen jeg har sett.

Ha en finfin kveld videre!

Klem Anita

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...