fredag 2. mai 2008

Bursdagskort til Ola 13 år

Etter jobb og en god middag kom plutselig eldstemann og forteller om invitasjonen han hadde fått idag... Overnattingsbursdag hos Ola som blir 13 år og tenåring... Det vil si at den skulle starte bare en time etterpå! :O

Jeg kastet meg over utstyret mitt og laget et kort til Ola. Samtidig kom både søster og datteren hennes på besøk samt ei venninne for å hente sønnen som var på besøk hos oss!?! Det gikk faktisk veldig raskt og greitt med kortet likevel, men jeg glemte å ta bilde av det i all viraket som var. Ai ai ai! Jeg fikk ropt til sønnen min at han måtte prøve å knipse et bilde med mobilen sin *knegg*... snakk om å bli litt småhysterisk oppi dette her, he-he...

Forhåpentligvis knipset han bilde, men han har helt "glemt" moren som venter på en mms... Får legge ut bildet når det dukker opp i morgen...! Da kom sønn og mobil hjem, så her er omsider bildet av kortet ;)

Mobilbilde av kortet til Ola 13 år
Inni kortet

1 kommentar:

Rita sa...

Oi, new look på bloggen?? Så kjekt med forandringer. Ser veldig fint ut!!

Venter i spenning på kortet, men du hadde vel flere prosjekter på gang i helgen også...

Lykke til!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...