lørdag 17. mai 2008

16. mai...

...var en utrolig hektisk dag - as usual. Full rulle på jobb, siste punkter på listen ble ferdigstilt etter jobb og deretter var det dugnad til hatoppgjøret på stadion. Mitt bidrag var 9 liter vaffelrøre!!! Jeg gadd ikke slite hjemme hele dagen, så jeg også ble med på stadion for å få med meg folkelivet, kampen som "vi" vant 2-0 og russen som lagde liv og røre. Artig!

9 liter vaffelrøre var min dugnadsinnsats til lokaloppgjøret på stadion 16. mai, he-he!!! .. men koseligst av alt - jeg fikk en super overraskelse av Rita, se bare på bildet under her. Hun bestilte inn distress ink "tattered rose" for meg og gav meg samtidig det superflotte filttoget. Tusen takk! ;) I tillegg har hun liftet et konfirmantkort av meg, det var både overraskende og gledelig. Blir jo litt stolt når dyktige scrappere som Rita kan ta i bruk mine idèer også! ;)
Gave fra Rita!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...