søndag 17. mars 2013

Barnas Turlag i Røverhilleren

Bålkos, pølser og grilling

Barnas Turlag hadde arrangement i Røverhilleren i dag. 
Flott vær og mange små og store møtte opp for noen timer kos i skauen. 
Som barn lekte jeg mye i dette området, så det er kjekt at området blir tatt i bruk til slike opplegg.
 Kjekk plass for grilling, lek og moro mellom trærne og klatring oppe i berget. 
Nok av utfordringer og ting å prøve seg på ;)
"Flora Turlag og Barnas Turlag inviterer til ein utedag i Røvarhillaren med leik og aktivitetar.
Vi fyrer i bål, det vert Tur-tippen natursti, leik og aktivitetar i skogen."



Barna var høyt og lavt og det fremkalte både svette, sult og tørst :)

Stas å treffe gode venner i skogen og finne på mye moro sammen ✩
Kevin og Mathias ✩
Jeg og samboer'n hadde med oss de to yngste på denne turen.
Mye kjentfolk og herlig å tilbringe noen timer sammen utendørs.
Kakao i koppen toppet med litt mini-marshmellows fra Søstrene Grene i Stavanger, thihi..
...de der kjøpte jeg inn da jeg var i Stavanger i januar. Visste de ville komme til sin rett ✩
Koser oss i skauen... kaffikjerring som jeg er måtte jeg ha med litt kaffi også, thihi... ^_^
Fin søndag til deg!
 ت

2 kommentarer:

Stinemorღ sa...

Så herlige bilder!
Ser ut som en super koselig tur :)
klem

Markablogg sa...

Så flotte bilder av super fornøyde barn på tur :-) Jeg har også meldt inn lillegutt i barnas turlag, men ikke vært med på noen arrangementer enda men det må vi få til snart ser jeg... Kjempe flott blogg du har, lett å se at barna dine trives på tur ja :-) Har lagt meg til som følger av bloggen din og kommer helt sikkert på besøk igjen. Ha en fin kveld!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...