mandag 11. mars 2013

Fotballdebut er svære saker! ✪

Veeeeldig fornøyd fotballspiller etter en begivenhetsrik dag på Florø Idrettssenter
Mye live sport på oss i helgen. Ikke noe late morninger for oss dessverre. Lørdag var vi i hallen for å heie på niesa Mathilde og handball-laget hennes. På søndag var det den store fotballdebuten for Kevin. Det ble 4 fotballkamper for Florø SK sine G2006 under fotballturneringen  Statoil Veslefrikk 2013.

Kevin spiller på et lag med gutter som går i første klasse, altså ett år eldre. Fotballutstyret var på plass, spenningen og energien like så. Jeg må innrømme at jeg nok var vel så spent på Kevin sine vegne. Det er liksom en ny epoke som starter. Jeg spilte selv fotball i "alle" år og har fulgt eldste sønn fra han startet med fotball i første klasse. I år blir han 18 år og styrer alt selv - jeg får selvsagt klesvasken og ser så mange av kampene som mulig, hihi :) Nå er det Kevin som skal følges opp på kamper og turneringer. Jeg syns det er kjekt og sosialt å kunne være med. Mye moro for store og små.

De nye kuule fotballskoene - og selvsagt et skikkelig lagbilde av lag 4, hihi!
Kevin er spent - vi skal i hallen. Besta er på plass og heier. Medaljeutdeling til slutt.
Statoil sponser morgendagens helter. Harde tak - fikk en hard ball midt i ansiktet.


Dessverre var pappa'n som er en av trenerne i Polen med arbeidskollegaer i helga. Det samme var en onkel og besten. Storebror Patrick var i Tyrkia med klassen sin. De 4 karene som er die hard fotballsupportere fikk ikke med seg denne turneringen. Litt kjipt, men vi har knipset litt - og Kevin har nok mye å fortelle når de kommer hjem i morgen :)

Fotball, venner, moro - og Fair Play ^_^

Vi hadde en dårlig start på søndag. Vesla hadde øreverk og vi to fikk lite søvn før vi måtte stå opp og få i gang gjengen i huset. Hun "måtte" være med i hallen, men det gikk fint. Ei herlig storesøster sjonglerte et våkent øye, oppmerksomhet og kos mellom Kevin og vesla sammen med meg så jeg fikk knipset litt bilder også. Hun er toppers! ❤
Stolt storesøster var med og passet på. Flinke jenta - og flinke fotballspilleren! :)
 
Lokalavisa Firdaposten har skrevet om Statoil Veslefrikk 2013 her.
Du kan også se bilder i innlegg 1, 2 og 3 om du ønsker det ;) ✪
 
I dag har jeg vært hjemme med vesla på grunn av øreverken. 2 slike våkenetter på rad er jeg ikke laget for lenger, hihi. Ute av trening. Hun verker på natta og morningen og så blir det bedre utover dagen. Nå er klokka straks 21 og jeg er i grunn klar for senga allerede, puh! ^_^
 
Ha ei fin uke! :)

3 kommentarer:

Ruths datter sa...

Ja fotball er viktig. Vår sønn er voksen nå,men vi har vært må på fotballturer osv ja. Håper vesla snart blir bbra da.
klem

Anonym sa...

Her har eldstemann på 7 falt for innebandy. Artig og litt mindre turneringerog cuper enn fotballen. Bedre miljø også.. viktig! Håper minsten på 5 også velger innebandy;) men han velger selv såklart. God bedring til vesla:) lene

Elisabeth sa...

God bedring til lisjemor. Øreverk er ikke godt. Jentene mine har også vært plaget

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...