mandag 16. juni 2008

I've been tagged / Jeg er blitt utfordret!

I've been tagged by my dear friend Rita. Here's the challenge:

The rules are like this: "Pick up the nearest book - open on page 123 - find the fifth sentence - post the next three sentences...... - tag five people and acknowledge who tagged you".

It's taken me a couple of days to reply to this challenge. I've read lots and lots of papers and magazines (like rom123, Ett Trykk and Vi Scrapper) lately. No books though... Inspired by my dear friend online KKannDesign and her reading habits, I picked up "Drageløperen" by Khaled Hosseini (original title; The Kite Runner) at the library today.

"Si til ham at jeg vil ta imot 1000 kuler før jeg lar denne usømmeligheten finne sted", sa Baba. Jeg så for meg vinterdagen for seks år siden. Jeg som kikker rundt hjørnet inn i smuget."

Well - I hereby challenge the following five persons:
KKannDesign, Gladie, Neeta, Eli and Nancy... Let's hope you've not received it before, LOL. Seems like it's been around for a while, but please give it a go if you like! 0(^_~)0

4 kommentarer:

Inger Marie sa...

Så ut som dere koste dere på Scrappetreffet :)
Gøy å treffes å lage kort sammen :)
Så nydelig fargeleggingen din ble da :)
Gleder meg til å se mer :)

Ha en flott dag!!

God klem

Gladie sa...

Fikk den utfordringen fra Rita jeg også, men har ikkje gjort noe med den ennå - nærmer meg side 123 etterhvert, så det kommer, det kommer :)

Nina sa...

Hei! Takk for koselig kommentar i bloggen min! Ser ut som det er flere som lager fine kort, spør du meg!!!!!!!

~Nancy~ sa...

Thank you so much for thinking of me!! I'll try to do it too.. but as I just came back from my vacation I'm not sure if I'll be able too! but thanks a lot!! XOXOX

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...